13 Ekim 2011 Perşembe

Geçen gün okula giderken hava yağmurluydu ve üşümüştüm.İçimde hiç bir şey yoktu.Sadece okulun çirkin-beyaz t-shirti vardı.Bende hayıflandım.Ellerimi ellerime kollarıma sürterek ısınmaya çalıştım ve başarız oldum.Sonra ensem ısınsın diye saçlarımı saldım.Biliyorum okula girerken öğretmenler inciğine cıncıığına bakıyor ama çok üşüdüğünde fazla seçeneğin kalmaz.Bende öyle yaptım zaten.Okula girince arkadaşımın üzerinde gri ve düz bir hırka görünce onun da fazla seçeneği kalmadı tabi.Aldım geçirdiim üzerime.Sonra güzel sıcacık sırada hazır ol rahat kısmını geçerken saçlarımı da bir güzel topladım.Güzel öğrenci kılığına girdim tabi.Sonra bizim bir tane felsefik takılan felsefe öğretmenimiz var.Yani felsefik takılması normal tamam ama her felsefecinin öyle kavanoz dibi gözlük takmadığına eminim like my name.Neyse aldı hırkayı.Neymiş formaya uygun bir hırka giyecekmişiz.Kardeşim,canım,sen gidip nerde bulunmaz bir renk var allahın lacivertini formanın pantolonuna koyarsan bende gidip renk seçeneklerini kısıtlarım yani.Yap şöyle gri bi etek yada pantolon bende ona uygun bulayım.Pembe eteğe de aynı şekilde.Çok dertlendim sorma.

Sonra tüm günü Ezra'nın kolu altında geçirdim.Bakıyorum tenefüste tek oturuyor.Yaslıyorum sırtımı kıza.Isıt beni diyorum o da hakkıyla eni ısıtmayı beceriyor yani.Sonra ertesi gün annemin hırkasını giydim.O günde sen git alışveriş merkezinde unut hırkayı.Annem gitti aramaya.Almışlar tabi bırakıyorlar mı.Annem de köpürdü köpürdü.Çok kızdı...

Bu aşk meşk olayları da uzak dursun istiyorum ben aslında.Sonra bir bakmışım birinden hoşlanıyor gibiyim.Ama geçiyor sonra yani,hemen hemen hiç aşık olmadım.Evet hiç olmadım sanırım.Çok sevmiş olabilrim ama aşık olmadım.Evet kesin kararlıyım.Olsam bilirdim.Kesin bilirdim yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder