20 Nisan 2011 Çarşamba

Here comes the rain again..
-Yine yağmur geliyor..
Raining in my head like a tragedy..
-Üstüme trajedi gibi yağıyor..
Tearing me apart like a new emotion..
-Yeni bir duygunun parçasıymış gibi ağlayarak.. 


Grubun gideri var gerçekten.Hypnogaja ismi garip değil mi? Aslına bakarsan gidipte asla anlamını araştırmadım.Ama telaffuzu "Hiypnogaja" olmalı.Dudaklar bir yana bir öne...Neyse.Here comes the rain again coverlarıyla aşmış grup.İlk Merve'den duydum.Bu şarkının onda ap ayrı bir yeri var,biliyorum.Ama bende hastası oldum o ayrı.O adamın gırtlağından kopup gelen ses tonu yok mu ? Öldüğüm yerdir.Hani nakarattada yada son nakaratta demeliyim,o kısıma ölüyorum.Sanki gel birlikte çığıralım diyor.Gerçi şarkı bitince annemin genel anne-repliklerini dinliyorum o ayrı. "Yırttı gene bir taraflarını"

Allah Allah...İnsanın genel olarak cins bir annesi varsa insan öflemesin püflemesinde ne yapsın? "Anneye karşı gelinmez,sus bakayım" İnsan böyle melül melül bakıp "Amma da yaptın yani" demesi geliyor.Ama cık!Sakın öyle bir şey demeye kalkmayın.Çünkü o zaman da "Birde karşılık veriyor" cevabını alırsınız.En iyisimi susun.Ben öyle yapıyorum.Gerçi her anne de değil de benim annemde işe yaramıyor. "Ne biçim bakıyorsun öyle ? Senin bir ifadesi z bakışın var zaten... -taklidimi yapar- böyle kayıtsız.Korkarım kızım ben.Yapma şöyle.Anneyim ben.Kalbime iner." İnsanın içinden bu kadar duygu sömürüsüne "Yuh yani,hakikaten yuuuuh!"diye bağırması gelse de sus.Sakın ha sesini çıkarma.Genelde elindeki vilada sopasını kafana atmak isteseler de sen karşılık vermessen kalkar giderler.Homurdanırlar o ayrı.Sonra 2. altın kural;asla ama asla anneye-babaya iyi not alsanda söyleme,eğer matematiğin kötüyse.Bakınız efenim;kızımız ingilizcede 95 almıştır.O kadar sevinçlidir ki eve uçarak gelmiştir.
-Baba!Bırak televizyonu da beni dinle.İngilizceden 95 aldım!Sınıfın en yüksek notu!
-Aferim benim kızıma.
-Herkes beni çok kıskandı,hocalar tebrik etti.Çok mutluyum,sözlü notu garantiiiii.
-Matematik kaçtı?
-Televizyonda ne var demiştin?
Demek istediğim siz isterseniz ağzınızla kuş tutun yine de yaranamazsınız.Kardeşim orda ingilizce notuna sevinsene neden matematiği araya katıyorsun?Hayır bırak sevineyim,bi' mutluyum bi sevinçliyim ne diye bozuyorsun adamı değil mi ?
baksana konu nerden nereye gelmiş.Hypogaja'dan girdik nerden çıktık.Neyse yakında yine yazarım.Bu arada çok yazım hatası yaptım galiba...
Sevgiler,Saygılar,Yeşil Kelebekler...
Maimai

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder